پلاگین فرم ساز cformsII
خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «ای دوست» مهاجرت قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی) آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا»


پلاگین فرم ساز cformsII


یکی از مواردی که باعث محبوبیت وردپرس در بین وب مسترها شده است، وجود امکانات اضافی است. یکی از این ویژگی ها استفاده از افزونه های فرم ساز است. ما در مورد یکی از این افزونه ها با شما صحبت خواهیم کرد. بیایید وبلاگ را دنبال کنیم

معمولا طراحی فرم های مختلف برای هر برنامه نویسی کار سختی محسوب می شود. اما امروز می خواهیم برای شما که وردپرس را به عنوان سیستم مورد نظر خود انتخاب کرده اید افزونه ای به نام cformsII به شما معرفی کنیم. با نصب این افزونه به راحتی می توانید هر شکلی را با هر نوع سبک فیلد شکل دهید.

این افزونه ویژگی های زیادی دارد که به اختصار به برخی از آنها اشاره می کنم

طراحی فرم های چند صفحه ای

راه آسان برای پر کردن و ارسال فرم ها

شروع کار با یک روش از پیش طراحی شده آسان است

امکان ارسال فرم در آژاکس

امکان آپلود عکس و فایل با فرم

کافیست افزونه را از ما دانلود و نصب کنید و پس از فعال سازی فرم خود را بسازید و به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید یا با استفاده از دکمه افزودن در ویرایشگر در حالت بصری آن را متن کنید.

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/cformsii-plugin/  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : javid تاریخ : جمعه 16 تير 1402



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.